.


Wednesday 26 March 2014

Dulu Sekarang.

IN THE NAME OF ALLAH
THE MOST GRACIOUS 
AND THE MOST MERCIFUL


Assalam 

:)
Smile, it's sunnah.

Aku yang sekarang bukanlah aku yang dulu.
Tapi aku nak jadi yang dulu!

Will I?

Allah?
Answer me.
Will I?

Yes I will.

:)

Ya.
Aku salah memilih.
Salah memilih itu bukanlah satu kesalahan.
Itu cuma menunjukkan aku cuma manusia biasa.
Takkan mampu menentukan masa depan sendiri.


I've got the lesson.

Bila kita letakkan Allah jauh dari kita, kita dalam kegelapan.
Genggam apa sahaja yang tercapai dek tangan.
Tak nampak ia baik ataupun tidak.

Never put Allah away from us.

Live away from Satan.

Follow Allah's rule.

Then only will you live happily.

:)

FieyraMalek;
27032014.





.:: Aimku pada cinta Allah kerana aimku pada Syurga Allah ::.

No comments:

Post a Comment